donderdag 18 september 2014

Fotoshoot zaterdag 13 september


Ik ben gisteren nog langs geweest bij de K voor de foto's van een fotoshoot van vorig weekend bij Portrait Studios. Om de zoveel maanden sturen die een brief en dan kun je nog eens vrijblijvend gaan om foto's te nemen.
Vorige zaterdag was ik dus geweest, maar Adeline had er ter plekke echt absoluut geen zin in, en ze wilde NIET lachen :(

Ik had er dus echt geen hoge verwachtingen van en gelukkig maar want er was nie echt veel naar mijn zin. Deze hierboven kregen we gratis (je krijgt er altijd eentje gratis) en valt gelukkig nog wel een beetje mee..
Bij Portrait Studios hebben ze onder meer de prachtige foto van Adeline gemaakt die je in de rechts kolom van mijn blog kunt zien. Die met de engel vleugeltjes. Dat was juist in november en we hebben die gebruikt om op de kerstkaartjes te zetten!

Als je kinderen wilt fotograferen, moet je denk ik wel een paar goeie trucjes kennen om hun aandacht te trekken, veel talent maar ook vooral ferm veel geluk! Want als ze juist moe, hongerig, humeurig of weet ik veel wat zijn, dan mag je het echt vergeten. En als je er 2 of meer samen op de foto wil, dan wordt het dubbel zo moeilijk natuurlijk.
Al een geluk dat ons Daphneetje zo'n lachtaarte is, als je nog maar 'Daphne' roept en in haar ogen kijkt, begint ze al te lachen.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen