vrijdag 26 september 2014

Hartje haken

 Haken ... Ik heb het altijd wel tof gevonden en nu vond ik het tijd om het eens echt uit te proberen!
Ik zag een pakketje in de Action om mini figuren te haken en de instructies zaten er ook bij. Dus ik dacht 'ok dat moet ik wel kunnen' !
Alleen die "instructies" daar werd dus het patroon mee bedoeld. Maar voor iemand die nog nooit heeft gehaakt is zo'n patroon echt wel chinees. Dan maar ff een youtube tutorial bekijken met korte uitleg. Maar bon er komt dus eigenlijk best nog veel bij kijken! Losse, vaste, halve vaste, stokjes, enzoverder... Toch even wennen - maar al doende leert men dacht ik, dus gewoon aan beginnen hé!


Het ging allemaal nog redelijk en wat ik heb gemaakt lijkt idd wel ergens op het hartje dat op de cover staat.  Het mijne is niet opgevuld daarmee dat het  niet zo bol is als op de cover. 
Bol van de fouten, dat wel haha ! Maar ondertussen nog wat meer tutorials bekeken op youtube met tips en ook al wat opzoekingswerk verricht dus het volgende haakwerkje zal er wel al beter uitzien hoop ik! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen