donderdag 18 september 2014

Laatste zomerdagen - deel 2 !


Alweer een mooie zomerdag (we klagen niet !!) :-) Dus we halen nog vlug wat rokjes en kleedjes boven, tis de moment!
Daphne's kleedje komt uit La Halle in Menen. Het is van het merk Kimbaloo en ik vond het gewoon super mooi met dat kant onderaan. Volledig in de mode - mini fashionista :)
Deze winkel ligt eigenlijk net over de grens Belgiƫ/Frankrijk en ik weet dus eerlijk gezegd niet zeker of dat nog Menen is?! Het is alleszins een Franse winkel. Ik koop daar heel dikwijls baby-en kinderkleren en ze hebben er ook een mooi collectie zwangerschaps-en borstvoedingskledij. Zeer betaalbare prijzen.

Adeline's t-shirt & rokje zijn weer van gymboree - uit de cherry collectie (zomer collectie 2012). Ik heb ze in de winkel zelf gekocht in San Francisco, die waren toen in september 'on sale' :-)

Alles hieronder op de foto heeft ze ook in haar kast hangen. (van dezelfde collectie), behalve de sandaaltjes en de haarclipjes. Ik heb die kledij toen redelijk groot gekocht dus ze kan er nog altijd in! Ik zag vanmorgen dat het jeansrokje maat 18-24 maanden is... en Adeline is nu 3 j en 4 mnd maar ze heeft echt een smal poepke !! Konden we maar zeggen dat ze dat van mij mee heeft... helaas!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten