dinsdag 16 september 2014

Laatste zomerdagen

Het zijn de laatste zomerdagen en met deze warme temperaturen laat ik geen kans onbenut om de meisjes nog vlug hun zomer kleedjes aan te trekken om naar school/creche te gaan!

Binnen enkele weken mogen we waarschijnlijk al de winterjassen boven halen en is het weer dikke truien tijd snif :(


Daphne's kleedje hebben we gekregen bij de geboorte van Adeline van een nonkel van mij - komt van de H&M. En Adeline's kleedje heb ik online gekocht een tijdje terug bij mijn favoriete kinder kledij winkel: Gymboree !

Het is een winkel in de US die ik eens ontdekte toen we in San Francisco waren voor het werk. Ik heb er toen vanalles meegenomen voor Adelientje en later de winkel online gezocht.
Sindsdien koop ik er nog regelmatig, alleen spijtig dat er zoveel verzend/import kosten bij komen om het naar Belgiƫ te verschepen - dus ik probeer het te beperken tot 2 bestellingen per jaar...

Ik heb er ook de bijpassende schoentjes bij maar die heeft ze niet veel kunnen aandoen jammer genoeg want ze is er al uitgegroeid. Logisch want ze zijn size 8 (maat 24) en Adeline draagt nu ondertussen al een 26 aan haar voeten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten