woensdag 24 september 2014

Lief!

Gisteren gespot in Tiny's, toen ik nog wat ging halen voor mijn projectje (dat overigens nu écht bijna klaar is!!)  Een nieuwe lijn kruissteek pakketten van het merk lief! lifestyle - een productie van Vervaco. Prachtig vind ik ze!! Ideaal voor slaapkamers van kleine meisjes en jongens.



Al even gegoogled en hier vind je de flyer van Vervaco: http://verachtert.be/pdf/2014_4VER.pdf

Ik vind de producties van Vervaco gewoonweg de max, ik heb er al vele van gemaakt!! En ook lief! vind ik een topmerk, Adeline heeft er enkele docoratie stukken van in haar kamer.  En nu dus 2 van mijn favoriete merken die samenkomen, zalig! Ik zou er meteen 1 willen maken voor de kamer van Adeline... maar het ontbreekt mij aan tijd. Waren er maar meer dan 24 uren in een dag...



Hieronder Adelientjes kamer met poppenkast & tapijtje van lief! - ooit eens gekocht in de Leen Bakker toen die enkele spulletjes verkochten van lief! Het behang is van PiP Studio. Daar hebben ze ook prachtige dingen voor kinderkamers!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten