woensdag 24 september 2014

Trouw cadeau

Projectje is af!! We moeten binnen enkele weken naar een trouw van een zéér goede vriendin en ik wou wel iets speciaals geven ! Dus heb onderstaand vaasje besteld met gravure erop via brianto. Ik had daar al eens eerder een vaasje besteld en we waren er toen ook tevreden over de kwaliteit en de service. 
En dan heb ik 2 handdoekjes gehaald en er hun naam op geborduurd (his and hers towels) :) Er hangt langs achter een lusje aan, dus die kunnen ze makkelijk ophangen ergens in de badkamer.





Om die mooi in de vaas te krijgen, dat was wel een uitdaging!! Hierdoor dus de onverwachte vertraging. Maar met de hulp van mijn zusjes is het dan toch gelukt en dit is het resultaat:


Blauw vilt achter de gravure om het wat te doen uitkomen en a sorti te zijn met het handdoekje.
De bloemetjes zijn zelfgemaakte roosjes van crèpe-papier.




Nog even terzijde, de inspiratie heb ik gehaald uit een reclame boekje van Huis & Comfort, waar ik een dankje-wel cocktail zag staan. Een glas met handdoekjes in gedraaid en dat vond ik zo tof - dat wilde ik ook uittesten. Alleen kon ik mijn handdoekjes zo niet in de vaas gedraaid krijgen, want ik wilde de namen nog leesbaar hebben. Daarmee dus mijn eigen lay-out van gemaakt !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten