dinsdag 30 september 2014

Serie-addict

Met het komen (en bijna gaan!!) van september is ook het nieuwe serie seizoen aangebroken! Nog 1 van mijn vele tijdrovende hobby's... waarom zijn de dagen zo kort??
Ik volg veel (te veel) series. Ook al heb ik er al enige laten vallen!
2 van mijn lievelingsseries zijn wel al gestopt namelijk: How I met your Mother' en 'Desperate Housewives' echt mega jammer... :(
Sex and the City toonden ze onlangs tijdens mijn zwangerschapsverlof ook helemaal opnieuw en heb ik ook eens herbekeken. Samen met de 2 films die ik zelf in mijn bezit heb - treasures... :p
En tegen herhalingen van 'That 70's show' zul je mij ook geen nee horen zeggen.

Tegenwoordig volg ik nog: The Middle, The Big Bang Theory, Modern Family, Suits, New Girl, Grey's anatomy (ook al is Mc Dreamy niet meer wat hij vroeger was) en natuurlijk Game of Thrones.
Ik heb zelfs een app op mijn smarphone die me laat weten wanneer er een nieuwe episode uit is van een bepaalde serie: TeeVee

Zo ziet die van mij er vandaag uit:


Zoals je ziet, morgen een nieuwe aflevering van New Girl en over 2 dagen van The Middle & Modern Family - binnen 3 dagen The Big Bang en ga zo maar verder.
Handig voor de serie-lovers!! Pas op het is wel geen gratis app - ik denk dat jer er zo'n 80cent voor betaalt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen