donderdag 18 september 2014

Tiny's Hobby

TEASER - TEASER - TEASER 
Enig idee met welk nieuw projectje ik nu bezig ben?



Ik verklap het nog niet!! Nog eerst even het patroon afwerken en alles in mekaar steken, zodat ik een afgewerkt resultaat kan bloggen. Gisteren alvast bij Tiny's Hobbywinkel langs geweest en er de inkopen gedaan voor mijn volgende projectje... 

Nu eerst ff een blogje over mijn favoriete crea winkels en dus onder meer Tiny's in Kortrijk. Hier ga ik veel langs en ze hebben echt alle soorten crea/borduur/kruissteek gerief. Het is mega dicht bij mijn werk, redelijke openingsuren, vriendelijk personeel en een zeer breed aanbod! Ze sturen ook af en toe een mailer met de nieuwigheden en daarbij zit dan een bon voor 10% korting op je ganse winkelmandje!
Heb je deze mail niet, kun je die meestal ook gewoon op hun website vinden.
Samen met mijn klantenkaart korting, ben ik daar dus prijs/kwaliteit echt tevreden over! 

Daarnaast ga ik ook nog graag naar Het Atelier in Menen, maar das al iets verder rijden. Er zijn ook nog wel kleinere handwerkwinkeltjes in Wevelgem/Zwevegem en zo, maar omdat ze bij Tiny's gewoon alles hebben, moet ik daar niet veel langs gaan. Misschien alleen eens om rond te kijken en eventueel voor een strengetje garen. Ik vind het zeer jammer dat ze DMC garen nu niet langer in de Veritas verkopen :(

Naast deze echte winkels, shop ik ook graag online voor spulletjes. Want voor iets zo specifiek als kruissteek, vind je toch nog altijd meer dingen op het wereldwijde web :)

Deze zijn mijn aanraders:



1 opmerking: