donderdag 9 oktober 2014

Daphne's Diary

Zoals eerder in mijn blog vermeld, heb ik een abonnement op 'Daphne's Diary' . En ik ben ook vriendin van Daphne op facebook natuurlijk (de fictieve Daphne die zogezegd deze diary aka dagboek maandelijks schrijft). En vandaag heeft ze dit gepost: juich!


En waarom ben ik abonnee op Daphn's Diary? Niet zoals je zou denken omdat de titel de naam draagt van mijn schattige baby-dochter of omdat de cover er zo onweerstaanbaar girly uitziet :-) Ik vind de artikels gewoon de max en ik vind er zoveel inspiratie in! 

Hier een kleine handgreep en volledige copyright à Daphne's Diary uiteraard:

Super idee om iets af te printen op oude boekenpagina's, ziet er echt tof uit (voor een romantische meisjeskamer althans en het toeval wil dat Adeline zo'n kamer heeft!!)


Een recept voor een glutenvrije taart en bijhorend glutenvrij bakboek - ja hallo, ideaal voor mijn zus die een glutenallergie heeft! Ja hoor, al lang doorgestuurd ;)


Een artikel over iPhone hoesjes die je kunt borduren - enkele voorbeeld patronen en bijhorend boek met nog meer inspiratie. Zulke hoesjes heb ik al veel gezien op online shops en live in de veritas - maar ik heb ze nog niet (jammer, zo jammer) specifiek voor mijn iPhone gevonden en ik ga toch sowieso binnenkort veranderen naar de iPhone 6 volgend jaar - dus zal ik de NOG nieuwere versie van dit hoesje nodig hebben... die nu allicht zeker nog niet op de markt is!


Bloemen eenvoudig schikken in een mooie schaal. Een mooie pot hebben we inderdaad staan, gekregen van een tante op Daphne's babyborrel. Het idee staat me wel aan en het resultaat in het magazine is prachtig! Misschien voor anderen een aanrader - maar zelf heb ik helaas totaal geen groene vingers.. (maar dan ook écht niet)


Er zitten ook veel knipvellen in voor labeltjes, boekleggers, potjes, latjes, scrapbooking... noem maar op!! Ik vind het wel super zonde om in zo'n mooi boekje te knippen :( En in de edities van 2014 wil ik dat al he-le-maal niet doen, want die zijn van MIJN Daphne's geboortejaar dus wil ik die helemaal intact houden om ze later aan Daphne cadeau te doen.

Maar bon, er gewoon door bladeren maakt me ook al happy !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen