zaterdag 4 oktober 2014

Rammelaar

Gisteren van mijn schoonmama schatten van haar zolder gekregen! Een zak met bollen wol :) Een half uurtje ontwar-werk later heb ik toch wel wat mooie kleurtjes gevonden!


Ik had op 'Renate's haken en zo' blog iets leuks gezien dat ik wou haken en ik ben er meteen aan begonnen. Het is een rammelaar en zo ziet hij er uit van Renate:


Hier vind je het patroon. Zij heeft het zelf ontworpen! Ik wilde het ook maken, maar dan niet met katoen maar met wol..  Zag er wat vreemd uit toen ik bezig was, maar uiteindelijk toch nog best ok als het af is. Stukken groter natuurlijk met wol :) Er zitten wel foutjes is en het kraagje is me ook niet gelukt, dat moet ik haar nog eens navragen.



 Ik wilde er graag een mond bij maar misschien haal ik die toch nog weer weg... Wat denken jullie? Zo zie je maar - van oma's zolder naar Daphne's park op een dag tijd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten