dinsdag 7 oktober 2014

Zelf ziek en koekiemonster

Het onvermijdelijke is gebeurd natuurlijk, nu ben ik zelf ziek geworden... met een bijhorend doktersbezoekje als gevolg. Diagnose: ferme keelontsteking (angine) !
Ha-te-lijk ! Een weekske van thuis werken want het is zeer besmettelijk.  :(


Als je de titel las, dacht je waarschijnlijk al "jaja ziek en eet de hele dag koekjes.." Maar toch is het dat niet hoor ;) Ik heb het voorbije weekend namelijk nog op een ander haak - projectje gewerkt, namelijk een patroontje dat ik zag op de blog van Troetels en Zo - een koekiemonster deksel voor een potje. Je kunt ook kikkertjes of elmo's maken - maar ik ben eens gegaan voor het koekiemonster en het is aardig gelukt. Dit monstertje mag nu onze Washi-tapes bewaken!
Dit is het appelmoes potje dat we kregen met Dag van de Klant ... Het labeltje komt uit de Daphne's diary waarop ik een abonnement heb (gekregen heb voor mijn 28ste verjaardag).


Nu wil ik graag de kikkertjes maken van potjes babyvoeding van Daphne en die dan vullen met snoepjes of koekjes voor als Adeline volgend jaar verjaart ! Een werkje van lange adem dus :)
Ach wat zijn 21 potjes ;) Ik moet ze eerst nog zien te verzamelen ook! Want Daphne eet meestal verse papjes (stoef stoef - proud momma).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen