woensdag 5 november 2014

B-day Adeline

Beetje vroeg om Adeline's verjaardag al voor te bereiden, zou je zeggen?! Dat vind ik ook! Maar zoals al eerder vermeld, wilde ik graag voor Adeline de onderstaande kikker potjes maken die ik eens gespot heb op internet, namelijk op de blog van Bizzy Bee. En patroon gevonden op blog van Troetels en zo


Ik wil ze maken van lege babyvoedingspotjes, maar heb er voorlopig nog maar 7 ... Ik heb er toch zeker 20 nodig en die kleine potjes die ik gebruik, das voeding voor baby's van 4 tot 6 maanden. Daphne is ondertussen al de 6 maanden voorbij - dus daar zit het probleemke natuurlijk.
Mijn plan is om dus vanaf nu 2 mini potjes te geven van de fruitpapkes - bijvoorbeeld elke zondag en dat dus 6 à 7 weken (dan zal ze al bijna 8 maanden zijn!) en dan zou ik mijn verzameling compleet moeten hebben! En dan gewoon nog alles haken hé. Daarvoor heb ik wel nog wat meer tijd. Nog een goede 6 maanden tot Adeline's verjaardag - dus nog geen stress. 3 zijn er al volledig afgewerkt.


Die wiebeloogjes zijn tof en vooral die meisjes oogjes vind ik leuk (lint uit de Wibra & wiebeloogjes ook - 0,79€ voor een hele doos). Ik gebruik om te haken 2 soorten Catania groen (licht voor de meisjes kikkers & donker voor de jongens kikkers) en die plakkertjes op de potjes komen van smartphoto. Ik had nog een smartbonus tegoed staan van 20€ dat MOEST voor 31 oktober opgebruikt zijn, anders ging het verloren. Daarmee dus NU AL mijn foto-plakkers besteld. Ach, aan die leeftijd veranderen ze toch zoveel niet meer op 6 maanden. 
Wat denk je, meisjes potjes voor de meisjes van de klas en jongens potjes voor de jongens? Hopelijk geraakt de juffrouw er nog aan uit!

Girl frog
Boy frog

Snoepjes zijn er dat we nog over hadden van Daphne's babyborrel. Van die kikker snoepjes insteken zou ook leuk zijn, maar ja als we nog andere liggen hebben, denk ik van dan toch eerst die andere uit te delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen