dinsdag 18 november 2014

Healthy Weeks

Het zijn Healthy Weeks op mijn werk de komende weken. Een leuk iniatief om bewuster bezig te zijn met voeding, lichaamsbeweging en een gezonde levensstijl. Ik doe er graag aan mee!
Natuurlijk is het makkelijk om mee te doen met de gratis gezonde tussendoortjes die aangeboden worden en het gratis gezonde ontbijt dat we vorige week voorgeschoteld kregen ;-) wie doet daar nu niet graag aan mee?! Maar er worden ook groepssessies lopen georganiseerd over de middag op de looppiste in Zwevegem, en daar is heel wat minder volk voor te vinden ...
Ik heb echter het licht gezien, en ik ga nu ook mee om te lopen. Vanmiddag was de 2de keer en het ging al iets beter dan vorige week! 4 km op 30 min is niet bepaald echt 'goed' te noemen, maar je moet natuurlijk ergens beginnen. 
Bovendien is het samen met collega's die ik eigenlijk amper ken, en ik vind het wel eens tof die ook te leren kennen. Na bijna 7 jaar bij de firma mag dat wel :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten