woensdag 26 november 2014

Pampertaart

Ik maak geregeld eens een pampertaart als cadeau voor een geboorte. Ik vind dat leuk om te doen en ik kan er mijn eigen draai aan geven! Zoals hieronder heb ik rond de pamperlagen een band gedaan die ik kon versieren. De naam borduren leek me wel het meest logische om in eerste instantie te doen!

Bij de onderste heb ik wat langer moeten nadenken, want 'gewoon' de geboortedatum is ook maar saai natuurlijk. Bovendien is er veel meer te zien van deze onderste. Op pinterest had ik eens wat leuks gezien met knopen die je kon omtoveren tot bloemetjes, en ik dacht, proberen maar!





Bijzonder tevreden ben ik over die leuke autootjes die ik vond in de hema, die fleuren het toch echt helemaal op, want anders ging het wel een beetje al te sober zijn. 
Ik had voor vanboven nog een leuke beertje besteld, ook via de hema, maar het komt niet binnen :( de babyborrel is zondag al!! Zal ik het nog op tijd hebben? Anders wordt het dus deze versie met het witte beertje. Iemand nog andere idee├źn om deze pampertaart te verbeteren?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen