woensdag 17 december 2014

Poging tot kerstkaart

 Ik had graag de meisjes samen op de foto gehad voor de jaarlijkse kerstkaart... Geen gemakkelijke taak!! Ideeën genoeg voor leuke poses maar mijn 2 fotomodellen wilden niet zo goed meewerken.
Ik heb nochtans verschillende pogingen gewaagd op verschillende dagen in november waarop ik telkens dacht: ha nu zijn ze goedgezind, nu zal het lukken! En dit waren daaruit dan de best gelukte...





Wat denk je er zelf van?? Niet bepaald een succes... Ik heb dan maar de foto's genomen waar ze er apart wel mooi op stonden en dit tot kaartje verwerkt! Ondertussen liggen de kaartjes bij de meeste wel al in de bus. Volgend jaar lukt het misschien beter voor een foto waar ze beiden mooi opstaan? Of eens met 4 op de foto? Zorgen voor later :) 
Prettige feesten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten