dinsdag 2 december 2014

Wenskaartjes maken

Weer eens zin gehad in iets anders en ik wilde wel al een tijdje nog eens zelf ene kaartje maken en dit keer met kruissteek rechtstreeks op het kaartje. Het leek in eerste instantie goed te gaan, maar toen het klaar was, vond ik de gekozen achtergrond veel te druk voor mijn kruissteek... :( de letters kwamen niet goed uit. Dan met een witte platte steek errond gegaan maar het was nog niet ideaal vond ik. Ik heb het dan toch zo afgewerkt, maar naar de toekomst toe, best de kruissteekjes op een effen achtergrond doen en dan kan de rest wel iets drukker zijn van motief. Lessons learned!




Dit gezegd zijnde, verwacht geen gepersonaliseerde kerstkaart, want met onze uitgebreide adreslijst zal ik daarvoor helaas geen tijd hebben. Of ik zou er 12 maanden aan bezig moeten zijn :) Maar dat wil ik niet, too much other stuff to do!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen