zondag 18 januari 2015

Creativiteit ten top

Niet alleen de vrouwen van mijn familie houden van creatief bezig zijn, ook mannen kennen er wat van!
Onlangs kocht mijn vader een boek 'Portretten 1000x van punt naar punt' waarbij je lijntjes trekt van nummer naar nummer, zoals je wel vaker zietin kinder kleurboeken maar deze zijn natuurlijk wel iets ingewikkelder. Na de kleurboeken voor volwassen, nu dus de volgende hype !





Best wel mooi eens je ze afgewerkt hebt, maar het is echt een precisie werk!! Met een latje om zoveel mogelijk rechte lijnen te hebben. Who's up for the challenge??

En mijn broer kreeg voor kerst dus zo'n fameus kleurboek voor volwassenen.




Eens afgewerkt, zijn die ook wel super mooi! Hij heeft zeker talent! Ik denk dat het zeker ontspannend is en goed voor originaliteit en fijne motoriek. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar met zo'n mooi resultaat zou ik er zelf ook wel zin in krijgen! Mja nu even nog 101 andere dingen te doen eerst... Misschien binnen een jaar of 10 :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten