zaterdag 10 januari 2015

De ijsdraak

 Zaterdag middag - Adeline is naar een verjaardagsfeestje en Daphne doet haar middagdutje. Dus 2à3 uur het huis ongestoord voor onszelf! Tijd om eens rustig een boek te lezen! 1 van mijn goede voornemens voor 2015 dus dat komt goed uit. Deze had ik mee uit de bibliotheek deze week. George R.R. Martin is de auteur van de successerie 'Het Lied van Ijs en Vuur'. Een internationale bestseller waar een serie over gemaakt is 'Game of Thrones'. Ik zou graag de hele serie lezen, maar het is behoorlijk zware leeslectuur (lees: dikke boeken!) en ik heb niet zo héél véél vrije tijd om aan lezen te besteden jammer genoeg.
De serie op tv volg ik echter wel. Jaja, nog 86 dagen voor de volgende aflevering uitkomt - aftellen!

Dit boekje maakt echter geen officieel deel uit van de boekenreeks, maar het is een ander verhaallijn die zich wel afspeelt in dezelfde wereld. 99 pagina's mét illustraties, leest makkelijk weg dus. Verwacht geen onverwacht uitdraaiende plot of diep uitgewerkte personages, maar ideaal voor een uurtje ontspaning en de illustraties van Yvonne Gilbert zijn wel zeer mooi.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten