dinsdag 20 januari 2015

Inspiratie uit de Daphne

En de nieuwe Daphne is gearriveerd! Heerlijk inspiratie boekje met leuke knipplaatjes en creatieve inspiratie. Kunnen de uitgevers mijn gedachten lezen of zo?? 


Kruissteek muurdecoratie maken met washi tape! Super idee. Ik had het al eerder gezien in Daphne en op pinterest waar het op de muur werd geverfd, maar washi is natuurlijk nog een leuker idee, dan is het minder permanent! Prachtig voor meisjes kamers en je kunt 1 van hun lievelings patroontjes gebruiken. Voor Adelientjes kamer is er al een muur behangen met kruissteek motief, dus dat zou wat teveel van het goede zijn denk ik..



                              Haken is weer helemaal in... aha, dan ben ik lekker in de mode :)



Babyshower cadeautjes yes please ! We hebben zaterdag ook weer 1 in de agenda staan.


En deze wil ik wel echt uitvoeren: initaal letters uit wol maken. Ik had het ook al op pinterest gezien en dacht dat het wel zou tof zijn om op de deur van hun kamer te hangen! I like! Wolrestjes hebben we ook genoeg liggen, en bloemetjes, hartjes en dergelijk kan ik wel haken. Deze moet lukken! (someday)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten