woensdag 18 februari 2015

Kleedjesmadam

Iedereen kent het fenomeen. Je koopt iets nieuws, maar je wilt het toch nog niet meteen dragen. We 'sparen' het voor een speciale gelegenheid en dan dragen we ons nieuwe kledingstuk. Das altijd feest en we voelen ons super. Met de kinderen is het een beetje gelijkaardig. Ze hebben iets nieuws en ze zien er stralend uit! En babykleertjes zijn op zichzelf al altijd zo schattig. Alleen heb ik nu dus besloten voor Daphne om geen kleertjes meer te sparen. Vanaf nu trek ik haar gewoon alle mooie kleertjes aan, zoveel mogelijk! Teveel keer al is het voorgekomen dat ik dingen aan de kant hield en tegen de tijd dat ik die dan wil uithalen, zijn ze te klein :( 

Maar nu niks meer van dat! Ze zal het allemaal dragen. Nu niet bepaald als ze naar Wervik gaat om te spelen bij mijn ouders (want die wonen op een boerderij, waar de kids zich toch echt vuil kunnen maken). Maar toch wel voor creche, school, oma en in het weekend. De kids groeien gewoon te vlug om hun mooie kleren aan de kant te houden. Onthoud dus allen deze gouden tip: aandoen die handel! 

Daphne: gestreept kleedje Baby Gap (SFO)
Adeline: cirkel kleedje C&A

Kleedje La Redoute (eerder al besproken op blog)

Kleedje La Halle

Kleedje Janie & Jack (SFO)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen