dinsdag 10 februari 2015

Vervloekte maandag (again!) EN dinsdag

Wauw even onderschat welke hoeveelheid werk er is blijven liggen omwille van alle voorbereidingen voor onze All Hands en dan de hele week dat we effectief 'out' waren. Aldus ben ik teruggekeerd naar een overvolle inbox, en een mega to-do lijst ...
Eerst en vooral, de onnodige dingen deleten en in de rest structuur proberen te vinden en de dringendste dingen eerst doen. Wat heeft prioriteit, wat doe ik eerst? Eigenlijk 1 van de belangrijkste vragen doorheen de werkdag. Constant in je hoofd jezelf deze vraag stellen en zo je taken lijstje afwerken.
Zeker op maandagen en zeker op dewelke waarin alles mis gaat!
Echt, Murphy stond niet aan mijn kant de laatste dagen, alles wat mis kon gaan, is misgegaan. Veel dingen waar ik zelf geen vat op heb.. Meeting rooms volzet, agenda's geblokkeerd, mensen beloven iets maar doen het niet, onze technische tools laten mij zelfs in de steek! Honderd keer dezelfde meeting uitsturen in de hoop dat het nu verzonden zal worden? Waarom wordt de invite altijd juist WEL verstuurd als ik de hoorn van de helpdesk aan mijn oor heb? Ik heb nog geen medewerker vast, ben nog op het keuzemenu, maar 'hup' als bij wonder lukt het nu. Uitermate irritant en vermoeiend... Is it Friday already??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen