woensdag 29 april 2015

Geknutsel & nog een BW!

Gisteren waren de meisjes uit slapen naar de grootouders en dus een uitgelezen kans voor mij om weer wat te knutselen, het was weer veel te lang geleden. Ik had zin in wat vlug-klaar projectjes, dus kaartjes maken! 
In de Action kocht ik onlangs een zakje houten hartjes, in de vorm van knoopjes maar puur decoratief, niet om als knopen te gebruiken dus. Hier wilde ik dringend iets mee doen, dus ging ik aan de slag.

Babykaartje met de hartjes

Trouwkaartje met de hartjes

Verjaardagskaartje met de hartjes
 Je ziet het, je kan er alle kanten mee uit, het past eigenlijk best bij veel gelegenheden! Ook weer de stempels kunnen bovenhalen.
We hebben ondertussen ook weer een bekende Wevelgemnaar in ons midden! Nadat Adeline vorig jaar in oktober in het infokrantje stond met haar speelpleinwerking tenu'tje aan, is het deze keer Daphne en ik die er instaan! Het info krantje post leuke foto's die je op fb of instagram post met de hashtag igwevelgem . En vorige maand werd de uitdaging gegeven om een foto te posten met een aprilvisje op iemand zijn onwetende rug. Natuurlijk deed ik daar graag aan mee en postte er 1 van Adeline & Daphne met een visje. En juich, 1 van onze foto's heeft het krantje gehaald, mission accomplished.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten