vrijdag 8 mei 2015

Applicatie papier getest

Eens een testje gedaan met wat applicatie folie die ik eens in de Action tegenkwam. 
Er was er voor donkere en voor lichte textiel. Ik had nog wel een effen zwarte t-shirt liggen, die Adeline nooit aandoet, dus ik dacht, testen maar met het donkere! 
Een verjaardags t-shirt met een kroontje erop. Je moet het patroon er op strijken. Zie hieronder hoe ik helemaal verkeerd bezig was. Voor donker textiel moet je dus de folie eraf halen en dan met de print naar boven er op strijken. Ik heb het patroontje dus helaas een beetje 'kapot' gestreken voor ik door had hoe het moest. Het hechtte dan ook niet meer goed, toen ik het wel juist deed. Vlug t-shirtje aandoen voor de foto  dus, voor de bolletjes van het kroontje het begeven ;) 
Volgende poging doen we wel juist, eerst nog eens nadenken wat we erop willen :)



Bijna jarig!!

1 opmerking:

  1. Hey (•̀ᴗ•́)و ̑̑ I'm new here~~Play Archeage?Follow 2archeage

    Archeage Gold ------ Cheap Archeage Gold

    BeantwoordenVerwijderen