maandag 25 mei 2015

DMC toolke

Over deze handige tool binnen de kruissteek wereld wou ik het al een tijdje eens hebben. 
Op de site van DMC heet het een 'Stitchbow Roll' . Ik vond het ooit eens bij Tiny's Hobby winkeltje. Het is een soort van oprolbaar rolletje waar je je garen in kwijt kunt. Zoals dat ook bestaat voor kleur potloden. Er kunnen 20 kleuren in. Momenteel ben ik bezig met iets dat meer dan 20 kleuren heeft, ik steek er dan ook af en toe 2 per zakje. Alles mooi gerangschikt per kleur, heel gemakkelijk om terug te vinden wat ik zoek! 
Ben je klaar voor de dag, dan gewoon alles mooi oprollen, en hup de kast in. Met kleine kinderen in huis, kun je je het nu eenmaal niet permitteren om iets te laten slingeren. Gemakkelijk opgeruimd en gemakkelijk weer uitgehaald. 
I love it!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten