zondag 24 mei 2015

Wedstrijden, tombola's en andere give-aways

Gratis is de beste saus, luidt het gezegde. Daar ben ik het roerend mee eens! Je beleeft dubbel zoveel plezier aan iets cadeau krijgen of winnen, dan dat je zelf iets koopt. Daarom doen mijn man altijd fanatiek mee aan wedstrijden of tombola's die ons pad kruisen. Eerlijk gezegd winnen we meestal niks. Niet zoveel geluk in het spel. En vanaf dat ik zie dat er schiftingsvragen meedoen, geef ik bijna de moed al op. Daar ben ik zo slecht in! Ik haat werkelijk schiftingsvragen! 
Maar heel dikwijls worden in supermarkten goederen verkocht waarvan je achteraf je aankoopbedrag 100% terugkrijgt als je je ticketje opstuurt. Een gratis test! Hiermee valt niks te verliezen, dus daar doen we altijd aan mee! Ook onozele dingen op facebook, waarbij je een foto moet opsturen van je kind bv van zwitsal of mustela, daar spring ik altijd op! Nog niks gewonnen natuurlijk. Twee keer kwam onze foto wel al in het boekje van Wevelgem, maar dat levert nu ook niet bepaald iets op .... Jammer!

Er was eens een paas wedstrijdje op de site www.kaartje2go.nl waarbij je op hun site de paaseieren moest zoeken, en ze gaven tips op hun facebook site, daar deed ik natuurlijk ook aan mee! Die waren uiteindelijk niet zo moeilijk te vinden en een e-mailtje sturen duurt ook niet lang. Gewonnen heb ik niet... Maar ik kreeg wel 5€ kaart tegoed! Toch ook altijd leuk! Bij deze site zijn de kaartjes niet duur, met 5€ kun je al bijna 3 kaarten opsturen! Je kunt trouwens zelf foto's opladen, een aanrader!!
Soms doe ik ook mee met blog give-aways. Tot heden nog geen succes gehad.. :( 
Met de cera tombola doen we ook altijd mee maar ook daar nog niet gewonnen. 

Gisteren kregen we dan toch wel eens een keertje goed nieuws in de bus! Ik had een tijdje terug een tekening opgestuurd naar bondgenootje. Dat is de kindersectie van het krantje van 'De Bond' . Daar zijn we lid van en ik zag dat daar altijd tekeningen en werkjes van kindjes in stonden en je kon ook zelf dingen opsturen. 
Ik had Adeline's tekening nog niet zien verschijnen in het krantje, dus ik dacht al dat het weer niks ging worden, maar dan gisteren kregen we deze brief binnen en er zat een leuk kinderboek bij! Juich! Eindelijk toch eens gewonnen :) technisch gezien is het dan nog Adeline die gewonnen heeft en niet ik! Maar daar ben ik toch even content mee!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen