donderdag 4 juni 2015

Herinrichting & slaapkopjes

Het was al een tijdje dat ik het kastje in onze slaapkamer wat wilde aanpassen. Het lag er de laatste tijd wat rommelig bij met een make-up spiegel, allerlei haar accessoires, haarborstel, oorringen enzovoort enzoverder! Niet echt structuur en niet rustgevend voor 's avonds. 

Bij deze heb ik dat dan ook allemaal opgeruimd en keken we vorig weekend eens rond in de floralux of er niks leuks was die bij onze kamer zou passen. We vonden er deze foto kaders in grof grijs hout. Ik vond ze ideaal passen bij onze kamer, die grijs & wit tinten heeft (saai, yes I know). Dan nog een glazen potje met mooi hoesje errond, zodanig dat je niet ziet wat erin zit, mooi vind ik dat! Dan kan ik dan toch nog mijn kleine rommeltjes kwijt (borstel, flesje parfum, speldjes, rekkertjes). En 2 kaarsen voor ertussen. Het zijn eigenlijk porseleinen 'kaarsen' waar je vanboven thee lichtjes kunt inzetten. Duurzaam!

Wat vinden jullie ervan? Mooi? of net iets te druk? 

Ik zag al een paar keer op andere mama-blogs foto's van hun kinderen als ze aan het slapen zijn. Zo schattig vind ik dat! Want zo zijn het toch echt wel engeltjes, hé! De onschuld zelve :) Ik besloot me er ook eens aan te wagen. Ik ga sowieso wel vaak eens hun kamer binnen als ze slapen om wasgoed op te bergen of gewoon om te kijken of alles ok is. Nu maakte ik eens een foto, schattig is dat! Ik vind dat ze eigenlijk best wel dezelfde slaappositie hebben! 



Al een geluk dat Daphne altijd een slaapzak draagt, want deze foto heb ik 'omgekeerd' moeten nemen, ze had haar helemaal gedraaid in haar bedje. Dat doet ze wel vaker. Hé en waarom onder de dekens slapen als je er op kunt liggen??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen