vrijdag 17 juli 2015

Borduur gadget

Deze armbanden kwam ik toevallig tegen op pinterest en ik was meteen verkocht. Super leuk vind ik ze. Je heb ze in verschillende formaten en kleuren. Ik moest wel even zoeken voor ik een (web) winkel vond in Belgiƫ die ze verkocht, maar bij Borduurbloempje vond ik dan toch wat ik zocht.
Ik plaatste er mijn bestelling, verzendkosten vallen mee en de volgende dag al, lag het pakketje bij ons in de brieven bus!! Superrr service! Ik ben tevreden klant en zal zeker nog teruggaan bij het borduurbloempje!

Ik had het in mijn hoofd om een armbandje te maken voor Daphne en Adeline en dan eventueel ook hun naam & telefoonnummer op te borduren. Dus bestelde ik 2 bandjes: 1 in felroze en 1 in fel geel. Helaas, pindakaas, toen ze toekwamen vond ik ze ten eerste redelijk breed voor de meisjes en ten tweede, zijn ze veel te groot. Zelfs van Adeline haar handje zakt het zo af. Spijtig! Ik zal ze voor mezelf moeten gebruiken.

Omwille van de fleurige kleurtjes, zocht ik dus in eerste plaats zomer patroontjes. Deze cocktail-patroontjes vond ik wel zeer toepasselijk. Laat de zomer maar nog even voort duren!!






Deze muziek instrument patroontjes kocht ik ook, ik kon er niet aan weerstaan... Hopelijk vind ik er ook gauw een doel voor! Nieuwe projectjes, I love it !!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten