donderdag 2 juli 2015

Familie feest

 Een week of 2 geleden hadden we een familiefeest ter ere van mijn schoonouders hun verjaardag. Een zalige mooie dag is het geworden en ik kreeg overlaatst deze leuke foto's van mijn schoonzus. Prachtige herinneringen!





Mijn outfit komt van Lola & Liza, last minute gekocht maar het rokje zal ik denk ik wel met veel kunnen combineren. De sandaaltjes zijn van Tamaris. Nicolas hemd en blazer zijn van mexx, zijn broek en schoenen komen uit de Waikiki in Turkije, ik blogde hier eerder al over deze winkel, want ze hebben er ook ongelofelijk leuke kinderkledij! 
Ook de a sorti bloesjes van de meisjes komen uit een winkel in Turkije. Ik vond ze zo leuk en opgekleed staan met die strass steentjes aan het colletje. De naam van deze winkel kan ik me helaas niet meer herinneren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten