donderdag 16 juli 2015

Zo gezegd, zo gedaan

Ik heb gisteren besloten om mijn plan in actie om te zetten en het telefoonnummer op Adeline's t-shirt te flocken. Ze hebben met de speelpleinwerking deze zomer 2 dagreizen gepland, en we gaan zelf ook nog op reis. Dus het zou wel handig kunnen zijn. Ik had geen mogelijkheden om te printen deze keer, dus heb ik het telefoonnummer rechtstreeks overgenomen van mijn computerscherm op de flockfolie. Ging eigenlijk best prima! Wel opletten dat je ze niet vergeet in spiegelbeeld te draaien! 
Daarna met het mesje mooi de cijfertjes vrij gemaakt, en strijken maar!!





Helemaal klaar voor de dagreis, die gaat vandaag door en Adelientje zit bij de groep van de blauwe neusjes :) Nou zag ik dat ze van de werking zelf ook nog een naam sticker, sjaaltje + polsbandje kregen... Ze zal dus allesinds NIET verloren lopen! Ze is redelijk goed beveiligd! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen