zaterdag 15 augustus 2015

Geboorte cadeautje

Deze week kwam er bij ons een zeer mooi geboorte kaartje binnen van een meisje geboren op 6 augustus: Elodie. Mooie naam! Ik had nog een leuk baby body'tje liggen in de kast dat we ooit cadeau kregen voor Daphne, maar zij heeft het nooit gedragen want ze was er toen al net te groot voor.
Ik volgde precies wat er op het geboorte kaartje stond en koos voor een strikje en haar naam in babyroze flockfolie. 






De flockfolie komt van hotfix studios op aanraden van een collega/vriendin. Ze hebben er meer keuze en de lapjes zijn ook goedkoper dan waar ik vroeger mijn flockfolie kocht. Ik kreeg als bedanking bij mijn bestelling nog een zakje met 5 mini velletjes flockfolie. Andere kleuren dan die die ik had besteld! Super vind ik dat! Handig voor kleine accentjes op patroontjes. Het babyroze dat ik voor dit cadeautje gebruikt heb, komt ook van zo'n klein velletje. Als je zuinig bent, haal je daar best nog veel uit!


 Ik borduurde nog een slabbetje voor erbij. Ik vond de konijntjes op het slabbetje zeer schattig. Ik dacht dat de eendjes wel wat kleur in het patroon zouden brengen maar achteraf gezien had ik het beter wit/roze gelaten en misschien nog de datum onder de naam gezet? Maar bon het is ook niet lelijk, dus heb ik het zo gelaten en ik heb alles al ingepakt in een leuk pakje. Dat kan mee naar de babyborrel, handig. 
Babyfeestjes vind ik zo tof, altijd een leuke activiteit voor de dag, meestal de zondag en veel kinder animatie. Iets om naar uit te kijken !


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen