woensdag 26 augustus 2015

Het meisje in de trein

Zoals elke keer als we enkele dagen of een weekje weggaan, had ik ook deze keer een boek mee. Nu geraakte ik wel in de bibliotheek waar ik een boek haalde, dat ik enkele weken op voorhand moest reserveren. "Het meisje in de trein"  - de populaire bestseller van dit jaar, een thriller geschreven door Paula Hawking. 


Ik begon aan dit boek met zeer hoge verwachtingen. Ik had op een blog een recensie gelezen dat dit boek op een bepaald moment zéér spannend wordt. Ik verwachtte dus doorheen het boek dat punt waarop hét zou gebeuren. Het retespannende moment ! Helaas kwam het maar niet... Zoals altijd dus als je verwachtingen te hoog liggen, was ik dus wel wat teleur gesteld. 
Wat niet wil zeggen, dat het geen goed boek is. Ik kon het moeilijk wegleggen en het verhaal is zeer goed geschreven vanuit het oogpunt van 3 verschillende jonge dames. Je moet telkens in de gaten houden, wie nu juist aan het woord is en de data zijn ook belangrijk. Ik was toch verrast door het einde, ik vond het best wel onvoorspelbaar! Dus toch een aanrader om te lezen, een leuk detective verhaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten