woensdag 19 augustus 2015

Nog een projectje afgewerkt

Begin juli borduurde ik Adeline's naam op een etui die ik 'en masse' gekocht heb met de intentie er later leuke verjaardagsgeschenkjes van te maken. Het project was goed gelukt en ik vond het wel beter eigenlijk om de naam te borduren op deze stof, dan ze te flocken. Ik flockte namelijk op dezelfde etui's ook namen van de juffen als dank-u geschenkjes op het einde van het schooljaar. Ik vind het geborduurde gewoon beter op deze stof. Het borduurt makkelijk, garen is goedkoper dan flockfolie en het hecht gewoon beter. De kruisjes zullen er na enkele jaren zeker nog niet af zijn! Ik had toen gedacht er ook nog eentje te maken voor Daphne. Gisteren is het er dan eindelijk van gekomen!


Ze hebben er nu allebei 1 ! Voor potloodjes, rekkertjes, speldjes, kleine speeltjes. Ze mogen ermee doen wat ze willen. Ik vond wel het lettertype niet meer terug van de adeline letters. Gelukkig zitten er veel dezelfde letters in, d - a - n & e kon ik overnemen. En wat is een P, dan niet een omgedraaide D? Dus dat was easy, gewoon omdraaien en de H is ook gewoon een N met een stukje aan! Dus zo kon ik zonder zoeken toch makkelijk haar naam borduren.
Dit zal ik zeker doen voor Adeline's 5de verjaardag als b-day geschenkje. Deze namen zijn makkelijk geborduurd en ik heb nog tijd zat tot in mei :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten