donderdag 27 augustus 2015

Opnieuw bekende Wevelgemnaar & nog een geboorte kaartje

Alweer heeft 1 van mijn instagram foto's het gehaald tot in het lokale nieuwsboekje van de gemeente! Deze keer is het een foto van Adeline bij het interieur van de speelpleinwerking 'Katje Duk' . Een leuke foto waar het bambi-kartonnetje mooi komt, al zeg ik het zelf. Dit moet al de 4de keer zijn dat er een foto van mij gepubliceerd wordt in het krantje :) Super vind ik toch! Op dat vlak ben ik toch wel een klein beetje "media-geil" :) Ik blijf foto's posten! Op naar nummer 5!


Voor de baby borrel van het kindje waarvoor ik eerder al een leuk babycadeautje maakte, heb ik nu een kaartje gemaakt. Het was nog veel werk want het 3D patroontje van de ooievaar met het kindje was redelijk gedetailleerd om uit te knippen. Het komt uit een dik boek met allemaal 3D patroontjes at ik eens oppikte in de Wibra. Al de rest van het knutselmateriaal komt uit de Action. Ook het bedeltje, dat vind ik toch wel zeer schattig :) We zijn al helemaal klaar voor de babyborrel! Waar is dat feestje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten