dinsdag 1 september 2015

Baby wenskaartjes

Ik maakte 2 baby wenskaartjes voor een vriendin die zwanger is en het geslacht niet weet van haar baby. Spannend dus! 

Ik gebruikte dezelfde materialen voor beide kaartjes en vond inspiratie in knutselboekjes uit de wibra. Ik gebruikte leuke knoopjes uit de hema. Roze en groen voor het meisjeskaartje en blauwe voor de jongen. De stickers komen van hetzelfde stickervel en natuurlijk konden er ook geen charms ontbreken :-) 
Mijn nieuwste leuke additie bij een kaartje, een charm. You just gotta love it!




Ik vind ze wel leuk geworden en ze waren geen minuut te vroeg want ik hoorde vandaag dat ze al bevallen is (3 weken te vroeg!!) en het is dus een meisje geworden! Dat roze kaartje kan dus al mee naar de materniteit vanavond. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten