dinsdag 8 september 2015

Babykaartje & nakende herfst!

8 september alweer! Het is de laatste week alweer een stuk kouder geworden.. We zouden denken dat het al bijna herfst is. En die zit er ook écht vlug aan te komen! Ik deed Daphne al een kousenbroekje aan en voor Adeline haalde ik vandaag al een souspulleke uit de kast met een 'colleke' . Een leuke die ik vorige winter in de c&a kocht. Ik ben dus echt al aan het grabbelen in de herfst/winter collectie.
Maar hoe gaat dat met kindjes.. amper een week is het 15 graden en Adeline zit natuurlijk alweer met een hoestje ! Welkom herfst, welkom verkoudheden... En dus haalde ik alvast nog een andere oude vriend boven, en dat is ons aerosol toestel. Adeline zit nu ook met zwem- en danslessen sinds dit jaar en ik zou niet willen dat ze de eerste lesjes moet missen omwille van een hoest. Alvast maar wat aerosol + hoest siroop dus. Hopelijk kunnen we een doktersbezoek vermijden.


We zijn de komende 4 maanden aerosol-vrij geweest! In mei, juni, juli & augustus is het beestje niet nodig geweest! Wat een prestatie, we beseffen maar al te goed dat we ons gelukkig mogen prijzen :) We hadden het wel mee op reis naar Turkije & Spanje, kwestie van alle risico's te vermijden. Dit is ooit een kerstcadeau geweest en we zijn er nog altijd héél blij mee!

Verder maakte ik gisterenavond nog een kaartje. Inspiratie haalde ik uit het hobbyzine. Nieuw boekje dat ik vond in de boekenvoordeel en het gaat over... kaartjes maken! Er zit ook een goody mapje bij waarmee je zelf 3 kaartjes kunt maken. En ook nog andere 3D plaatjes en borduur ideetjes. 




Best wel tof, ik haalde het baby 3D plaatje eruit maar besloot de kaart zelf anders aan te pakken dan het voorbeeld. Je moest de klever sop de voorgestanste kaart plakken, maar dat vond ik nogal saai.
Het mijne zag er uiteindelijk zo uit. Het 3D plaatje was aartsmoeilijk uit te knippen. Die waslijn is mega dun, ik heb best wel 'gesukkeld' maar oef het is uiteindelijk wel gelukt en er is niks gescheurd. 
Strikje & bedeltje om het af te werken. Klaar voor de volgende baby-boy! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten