woensdag 16 september 2015

Blog-anniversary!

Vandaag, precies een jaar geleden begon ik met deze blog! Mijn eerste post kun je hier nog eens lezen. Ik had er nood aan mijn gedachten ergens neer te plaatsen. Alsook de mijlpalen van de meisjes en om mijn creatieve baksels tentoon te stellen. Hier kan dat en ook al heb ik nog steeds niet veel opmerkingen op mijn posts, ik heb wel al enkele lezers/volgens die 'regelmatig' komen rondneuzen.
Ondertussen een jaar verder heb ik 276 blogberichten geplaatst, de ene maand al wat meer dan de andere.

Ik post de laatste tijd wat meer over mijn hobby's (borduren op de eerste plaats en kaartjes maken op de tweede plaats), maar natuurlijk ook nog veel over de kids en veel foto's. Ik vind het ook leuk als soort van foto - album en 'dagboek' voor mezelf.
Bij mijn eerste blog post, een jaar geleden haalden we de tripp trapp van Daphne af. Ondertussen 1 jaar later, staan beide stoelen al op dezelfde hoogte! Daphne vond het leuk om zelf op Adeline's stoel te klauteren en dat ging niet met de hare omdat het onderste trapje te hoog stond. En dus staan ze nu beiden even hoog en dan kan er ook al eens gemakkelijk gewisseld worden bij het poetsen of bij andere gelegenheden, zonder dat Adeline moet wenen 'omdat Daphne op MIJN stoel zit!' .
Als Adeline of Daphne bezig zijn aan tafel, kruipen ze zelfs het liefst van al samen op 1 stoel! Wat is er nu leuker dan samen dicht aan tafel te spelen? (Goed voor de volle 5 min, voor ze ruzie krijgen natuurlijk).

Wat doe je daar??

Dat kan ik ook! Smile!!
Wat heb ik nog in petto voor het komende jaar? Ik dacht er aan om enkele kruissteekwerkjes te tonen die ik eerder al maakte en dan voornamelijk deze die hier in ons huis uithangen of te vinden zijn. Ik werk ook aan wat nieuwe dingen die ik nu nog niet onmiddellijk kan tonen maar wel zeer spoedig! Enkele van mijn vriendinnen zijn zwanger en er komen dus ook nog heel wat kraamcadeautjes aan. In november start ik met naailessen dus dan kan ik misschien eens een kledingstuk maken voor de meisjes? Of ander leuk gerief!
Verder barst mijn hoofd barst van de ideeën, waren er maar meer uren op een dag om alles te realiseren! 
Blijf dus vooral langskomen en volg mijn blog! More is yet to come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten