donderdag 24 september 2015

Crea donderdag

Deze week vliegt precies wel héél vlug voorbij! Sneller dan anders zo lijkt me. Misschien maar best, want dit weekend geven ze heel mooi weer uit, dus daar kijken we wel naar uit! Wat gebeurde er zo allemaal al deze week? Ik maakte een verjaardagskaartje voor een meisje dat binnenkort 2 jaar wordt. Het viel minder mooi uit dan verwacht, maar valt toch nog mee. De vlaggetjes waren veel werk om uit te knippen en op te plakken. Het cijfer 2 is gewoon een sticker en alles komt uit een knutselboekje van de Action. Makkelijk zat. 


Ik heb besloten een stans toestel aan te schaffen om kaartjes te kunnen maken met mallen, die cuts & spellbinders. Die zie ik veel in hobbywinkels en beurzen, maar kan er niet mee aan de slag omdat ik geen toestel heb (bv een cuttlebug). Zo'n toestel snijdt papier, karton en wellicht ook aida (kruissteek lappen zijn dat) en het kan ook embossen. Bv dit kaartje hieronder is met een cuttlebug gemaakt. Zo'n randje kun je nou eenmaal niet zelf niet met een schaar knippen. Het staat nu hoog op mijn verlanglijstje, toen ik op pinterest gekruissteekte kaartjes zag, die perfect uitgesneden waren. Prachtig was het. 



Verder nog is dit kussentje af! Geborduurd, kussenrug er aan en er zit nu ook een kussen in. Geeft wel nog wat extra kleur in Adeline's kamer. 


 Deze mag ook op mijn verlanglijstje. Ik kwam dit boek tegen in de bibliotheek. Leuke projectjes om te doen met de kids (als ze wat ouder zijn). Ik bladerde erdoor... lekker verwateren! Ik nam vlug een foto om het niet te vergeten en de auteur te onthouden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen