woensdag 9 september 2015

Eerste zwemles!

Vandaag ging Adeline voor het eerst op zwemles! Vanaf het 2de kleuter kan dat en dus hebben we niet getwijfeld. Ik heb zelf ook vroeg leren zwemmen en heb het altijd graag gedaan. Het is een zeer belangrijke vaardigheid en ik hoop dat ze er vlug zal mee weg zijn. 
Ze draagt haar zomer zwem gerief nog want ik wilde eerlijk gezegd nog geen nieuw badpak halen nu. Dit pakje heeft dan wel lange mouwen, maar het broekje is apart, en das wel makkelijk als ze dan naar het toilet moet. Als ze toch een badpak aanmoet, dan hoor ik het wel maar voorlopig gaat het zo ook wel gaan. Uiteindelijk zullen de eerste lesjes eerder watergewenning zijn dan echt zwemmen.


Het kleinste spookje gaan nu weer met regelmaat naar mémé en pépé toebak, nu zij hun oogst binnen hebben. Hier een snap met tante Maya. 


En dan haalde ik ook deze nog naar beneden... 18 zakjes van Daphne's doopsuiker die ik nog over heb. De doopsuikertjes heb ik al weggegooid want Daphne is uiteindelijk al bijna anderhalf jaar dus ja... dat mocht wel weg. En nu zal ik dus beetje bij beetje de namen & patroontjes weer uithalen zodat ik de zakjes voor iets anders kan gebruiken. Het is wel jamme rnatuurlijk om deze steekjes allemaal uit te moeten halen... En het is toch ook best veel werk. De roze draden van de naam zijn lang en kan ik nog bewaren om her te gebruiken, maar de kleurtjes van het 'speen'-patroontje zijn te kort en zijn dus voor de vuilbak .
Maar goed als ze zo blijven, kan ik ze niet gebruiken en das jammer. Dan misschien liever weer als verjaardagstraktatie, of klein kerstgeschenkje? Het kan ook voor andere kleine cadeautjes... hmm veel mogelijkheden !


Je herinnert je vast dat ik al enkele van de overschot gebruikte voor in Adeline's verjaardags goodie bag. Ik kwam er toen mee op de facebook pagina van Vervaco!! Het roze lint verving ik ook nog door rood lint om beter te passen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen