donderdag 10 september 2015

Kussen voor kinderkamer

 Tussendoor ben ik even bezig met een kruissteek kussen voor de kinderkamer. Het is voorgedrukt, en naait dus héél gemakkelijk en vlot. Beer & ballon zijn al af, gewoon nog de blauwe achtergrond en langs onder de wolkjes. Makkelijk zat :) Een achterkant voor het kussen kreeg ik er gratis bij, dus ik denk dat mijn zus het dit weekend wel zal mogen aan mekaar naaien (mijn naaimachine staat voorlopig bij haar). Dit zal wel leuk staan in Adeline's kamer! Er is ook een 2de dergelijk kussen in de nieuwe serie van Vervaco, dus daarvoor kijk ik misschien ook nog eens, nu de actie nog geldig is van gratis kussen-rug. 


Ik maakte al eerder kruissteekkussens. Vroeger, zo'n 10 à 15 jaar geleden, had ik een 'egypte-fan-fase'. En ik kreeg van mijn mama 2 leuke kruissteek kussen met egyptische print. Ik heb die toen gemaakt en ik heb ze nog altijd liggen! Ik wil ze niet wegdoen maar ja ze passen wel nergens in ons huidig interieur en ik heb nu ook niks meer met Egypte... Ik weet niet wat ik ermee zal doen.. Misschien dan maar de rug ervan halen voor toekomstige andere kussens?  Het patroon weggooien? Ik doe er vast niemand nog een plezier mee. Vraag me af of het in een kringloopwinkel nog wel verkocht geraakt... Maar goed, ik hou ze voorlopig nog wel even bij!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen