woensdag 2 september 2015

Nieuwe baby!

Gisteren kwamen bij ons zowel de Daphne's Diary toe als het borduurblad ! Ik was mega happy! Voelt bijna als kerstochtend :) Bij de Daphne's Diary zat een gratis blad cadeau papier, best wel mooi. En ik kon het ook net goed gebruiken!


Ik gaf voor het huwelijk van 2 van mijn vrienden een vaas met geborduurde handdoekjes erin. Hier vind je de blog. Nu hebben ze een prachtige dochter om hun gezinnetje te vervoegen en ik maakte voor hun graag het pakketje af. Voor Camille dus een babyroze handdoekje met witte stipjes én een washandje a sorti. Deze kocht ik in Tiny's Hobbywinkel een tijdje geleden. Deze vergden meer telwerk dan er eigenlijk borduurwerk aan was. Maar de naam wil je natuurlijk wel mooi in het midden staan hebben.


Ik pakte het in met het vel cadeau papier van Daphne's Diary en werkte af met roze & paars lint.
Done! Een mierzoet pakje voor een mierzoet kindje. Het kaartje er nog bij en ... afgewerkt! 
Ondertussen is het pakje al afgegeven, ze waren zeer content en wat was het een schattige baby! Super flink en vredig aan het slapen bij papa. Nog eens proficiat aan de gelukkige ouders!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen