woensdag 7 oktober 2015

Al veel keer bekende Wevelgemnaar!

Al 5 keer kwam 1 van mijn instagram foto's in het Wevelgemse info krantje! Zalig vind ik dat, mensen die ik anders niet vaak hoor, sturen dan wel eens een berichtje om te zeggen dat 1 van mijn kids weer gespot is in het krantje :) In april van dit jaar stond ik zelfs zelf eens op met de april-vis campagne. 
De andere 4 keren is het voornamelijk met de speelpleinwerking foto's dat Adeline erin komt. 









Dit weekend postte ik weer 2 nieuwe foto's met de hashtag #igwevelgem, met de hoop dus om misschien in het najaar nog eens in het krantje te verschijnen. Het is weer 2 keer Adeline die als hoofdpersonage mocht dienen. De eerste is bij het schoolbord genomen bij de basisschool in de kweekstraat. Adeline zit ook in de GBS, dus dat maakt niet uit dat het een andere afdeling is dan waar ze zelf zit. De tweede foto is bij het vliegveld waar ze wat oefende op het fietsen vorig weekend. Ik weet niet of ze hem zullen posten want het vliegveld zelf zie je niet echt. We zien wel hé :) Ik blijf mijn missie verder aanhouden!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen