zondag 11 oktober 2015

Clear Stamps

Clear stamps... al een tijdje zag ik ze hangen in de hobby winkeltjes. Allerlei soorten bestaan er. Dure en goedkope. In eerste instantie dacht ik dat je deze enkel kon gebruiken in een snij of embossing machine. Tot ik overlaatst eens een youtube filmpje zag die demonstreerde hoe je ze nu ├ęcht moet gebruiken. 
Het blijkt heel simpel te zijn! De stempeltjes plak je op een plastieken plaatje en dan gewoon hup, in de inkt en stempelen maar. Deze week hadden ze in de wibra hele leuke - 1€ voor een palletje. Inkt heb ik sowieso liggen, dus ik dacht, dat proberen we eens uit!!

Hupla, een kerst palletje en een verjaardags palletje!

Adeline wou de taart eerst proberen.

Zwart of oranje zijn voorlopig de enige soorten. Geen groot dilemma dus :)

Oranje it is!

En wat is nu het grote voordeel aan deze clear stamps en waarom vind ik ze zo fantastisch?? Gewoon... ze zijn doorzichtig! Das toch super goed gezien? Bij andere stempels zie je helemaal niet waar en hoe je stempel terecht komt. Deze doorzichtige zijn ├ęcht de max want je kunt goed positioneren waar het stempeltje moet komen. Nooit meer te veel rechts of links op je kaartje of labeltje of envelopje. En oneindig herbruikbaar. 

Super! Nooit meer iets anders!

Doorzichtig! Zalig :)

Dit kadertje is toch super?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen