zondag 25 oktober 2015

Familie trouwfeest

Wat doe je als je met de ganse familie naar een trouwfeest moet en ze allemaal vragen of je voor hen geen kaartje kunt maken? (4 kaartjes dus) Tja... gewoon doen hé dus :) Zo ontstonden dus deze 4 kaartjes. 3 ervan maakt ik vorige vrijdag avond .





Ik probeerde weer enkele nieuwe dingen uit. Ken je bijvoorbeeld nog deze gekleurde kartonnetjes hieronder? Tussenschotjes voor in mappen. Bij ons op het werk worden ze zelden nog gebruikt en meestal gewoon weggegooid. Deze kon ik nog redden. Met mijn snijmachine is het een koud kunstje om de gaatjes ervan te snijden. Dan is het dus gewoon hobby karton. Een ander idee dat ik op pinterest zag is enkele stroken washi tape boven mekaar plakken en er dan met een mal een leuke vorm uit te snijden voor een kaartje. Hier had ik graag een hartje uit gehaald, maar zo'n vorm heb ik voorlopig nog niet. dus werd het een sterretje. De brede 'love' washi tape vind ik écht super tof. Enkele van de plaatjes voor de kaartjes haalde ik uit de Daphne's diary. Het is een zeer romantisch magazine dus er staan echt leuke dingen in die ik best kan gebruiken. Recyclage :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten