vrijdag 2 oktober 2015

Friday again

Ik kochte weken/ maanden geleden eens op 2de hands.be een lampje die werkt op batterijen. Het is met ledjes en het geeft daglicht. Het kwam maar niet toe, dus ik dacht dat het wel niet meer zou komen. 
Maar kijk, na al die tijd kreeg ik dan toch een bericht van het kiala punt dat het toegekomen was! Ik was het zelfs al helemaal vergeten, dus ik haalde het pakketje en ik was zeer aangenaam verrast!! Ik betaalde slechts 2 of 3€ denk ik voor dit lampje. Maar wat ben ik er content van! Het is zo licht en ik kan het gemakkelijk verplaatsen van de salon tafel naar de gewone tafel en ook op de hoge kast zetten (naar kinder veiligheid toe, zoals ik hier beschreven heb dinsdag). Een handig ding dus en het zal mijn ogen zeker ten goede komen!!


Cupcakes gaan eten bij mémé voor de verjaardag van tante Eisa! hiep hiep hoera!!


En altijd handig als de oudste de jongste eten geeft! Ook deze bumba puzzel haalden we van zolder want hij is nu zeer geschikt voor Daphne's leeftijd! Weeral nieuw speelgoed waar we niet moesten voor betalen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten