donderdag 22 oktober 2015

Hobbyzine uitdaging fail

In de vorige hobbyzine die ik gekocht heb, stond er een herfst/halloween uitdaging waarbij je een herfst of halloween kaartje mocht maken en opsturen naar hun om een prijs te winnen. 
Ik vond het wel tof en bovendien vond ik in het boekje veel inspiratie.  Ik ging aan de slag en maakte 2 leuke kaartjes, allebei met een embossing sjabloon 'dandelions' van Couture Creations.

Voor het halloween kaartje maakte ik een klein kruisteek patroontje en ik wilde eigenlijk weten of ik aida stof ook door mijn snijmachine kon krijgen en het lukte perfect :) happy! 




Ik besloot deze op te sturen en zocht het adres op in het boekje. Ik vond het rechts onderaan maar zag toen... dat je je kaartjes voor 22 september moest opsturen... bummer! Een maand te laat dus! Ik heb dat met de pompoen alsnog opgestuurd. Winnen zal ik wel niet, maar je weet nooit dat het toch nog gepubliceerd wordt. Wat moet ik anders met herfstkaartjes, ik ken niet echt mensen die daar zitten op te wachten :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten