woensdag 14 oktober 2015

Organiseren!

Onlangs zag ik op de blog van Lisanne hoe ze probeert haar grote collectie Washi tape te organiseren. Heel herkenbaar blog bericht!! Ik dacht dat ik veel washi tapejes had maar... zij heeft er nog net wel ietsje meer!!
Heel grappig en ik zag dat we ook dezelfde mini stempeltjes van de Action hebben liggen. 
Ik was wel geïnspireerd want gezien mijn hobby collectie ook steeds maar uitbreid, is het écht nodig om de organisatie in de hand te houden! Ik vond op pinterest ook véél leuke organisatie ideetjes zoals bijvoorbeeld deze. Wat een leuk idee om je spulletjes uit te stallen in een koekjes pot. Het toeval wil dat we zo'n koekjes pot liggen hebben! Die hebben we ooit als instuif cadeautje gekregen vele jaren geleden en die zat al sinds onze verhuis diep in een kast weggestoken (in krantenpapier). Heel zielig eigenlijk, want het is best een mooie pot! Maar zoals elke mama weet, kun je niet schaamteloos koekjes uitstallen in je living als je een peuter en een kleuter hebt rondlopen want het gezeur zou eindeloos zijn. Dat was dus geen optie.

Maar nu heb ik het dus gevonden hé! Washi-tape in de uitstal pot en voor in het andere compartiment, deed ik knoopjes in! Ik vind het zelf de max! Heel leuk staat het op onze dressoir (zal nog mooier zijn als die eindelijk eens opgeruimd raak?!). Maar zo zijn ze ook veel bereikbaarder vind ik en ik moet er nog maar naar kijken of ik krijg al zin om iets te maken ermee! Veel beter dan weggestopt in de kast.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat niet al mijn tape en knopen er in konden... Dus ik heb alleen de mooiste exemplaren erin gedaan en de 'saaiste' maar in de kast gelaten. Hoewel dat een moeilijke keuze was! De knoopjes pot vind ik nog te vol eigenlijk! Ik zou nog een 3de verdiep nodig hebben :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen