donderdag 8 oktober 2015

Verjaardags maand

Zo, ik maakte nog een leuk kaartje voor mijn broer die 27 wordt volgende week. Ik hield het simpel, want het is een jongenskaart. Geen strikjes, lintjes, charms of whatever. Gewoon groen en voor de rest redelijk strak. Wel persoonlijk natuurlijk met 27 vanvoor (wat gaat de tijd snel!)


Ik vulde hem in en liet nog genoeg plaats voor Adeline om haar naam zelf op te schrijven... is dat nu ff niet gelukt! Ze begon nochtans goed met een redelijk 'kleine' A. En ik zeg: 'goed zo, dat is heel goed van grootte!' Ik draaide me even om voor Daphne, ik keek opnieuw en hup... plaats tekort voor de laatste letter!! Ze keek me zo aan met van die ogen van: o nee, wat nu?? 
Maar ik moest gewoon lachten want ik vond het zo grappig haha . En ik zei schrijf die laatste letter er dan maar boven hé. Schrijft ze hem wel niet in spiegelbeeld zeker.... Nou ja, het is wel duidelijk, ik denk dat nonkel Rein het wel zal snappen! Heeft toch ook z'n charmes, niet?


Oktober is gewoon wel een zeer drukke verjaardagsmaand! Er zijn gewoon veel mensen van onze vrienden kring die verjaren in oktober! Ongelofelijk, maar ja dat vind ik wel leuk want dan kan ik veel kaartjes maken natuurlijk. Ik kan ze nog niet prijsgeven, want ze moeten natuurlijk eerst voorbij zijn anders is de verrassing verpest. Binnenkort dus nog meer updates!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten