dinsdag 13 oktober 2015

Verlovingsfeest

Vorig weekend konden we genieten van een fantastisch verlovingsfeest. Alles zat mee: de kindjes waren in form, het was prachtig weer, er was lekker eten en super gezelschap! Iedereen was mooi uitgedost en niemand moest koken. Wat wil je nog meer? We hebben ons super geamuseerd!

De meisjes hadden gymboree kleertjes aan uit de Polka Dots herfst collectie. Het was niet mijn eerste keuze van kledij, ik ging deze eerst nog sparen voor een andere gelegenheid, maar de andere outfit keuze viel me tegen en dus haalde ik deze toch maar uit de kast!
Het jurkje van Adeline staat haar beeldig. Ze droeg er een bolero'tje bij dat ze al had uit de jbc met witte balerina's. Ik nam ook een kousenbroek en laarsjes mee want 's middags werd er buiten gespeeld en het kan toch best wel al fris zijn! 
Daphne droeg een a sortie polka dots bloesje, dat ik combineerde met een standaard witte legging, die je in elke kinderkledij winkel wel vindt. Een rood bolero'tje droeg ze er op. Ze kregen beiden de polka dots hairclips in om het af te werken! Zijn het geen dotjes ;) ?









Adeline en Daphne werden officieel als 'flower girl' gevraagd !! Juich wat zullen ze dat met veel plezier doen! En Nicolas is gevraagd als getuige! Daar heeft hij ook met veel plezier in toegestemd! Alvast beginnen met het voorbereiden van de speech dus!
Ik heb ook nog een leuke foto van het dessert buffet hmmm, ziet het er niet overheerlijk uit?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten