woensdag 28 oktober 2015

We did it again

Adeline & Daphne werden al tig keer bekende Wevelgemnaar zoals je hier al kon lezen. En ook deze maand is het weer gelukt. Dan nog met de foto die ik postte in mijn vorige blog hierover. Juich !! 
Dit jaar breken we echt records ;) 


Verder is ze zojuist gigantisch van de trap gevallen en heeft ze nu dus 2 builen. De eerste dagen geen foto-time meer dus ... En Daphne stak haar hand tussen de deur, dus die is ook al gehavend. Tja het kan niet altijd feest zijn :(

 Bij AliExpress hadden ze 3 vellen clearstamps voor 4€ ! Een koopje als je het mij vraagt en alles ivm verjaardagen. Ok super, dacht ik! Komen ze vandaag toe en het is 3 keer hetzelfde... bummer!!
Gelukkig zijn het geen dure. Misschien kan ik de andere 2 doorverkopen à 2€ per vel op 2de hands.be :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen