vrijdag 27 november 2015

Eline's alfabet

Dit leuke clear stamp alfabet van Eline Pellinkhof kon ik niet laten liggen bij Tiny's hobby. Ik zocht eigenlijk naar een alfabet die-cut (om uit papier te snijden) maar dat hadden ze niet, dus moest ik het met de stempels stellen. Ik dacht niet dat ik ze gemakkelijk zou kunnen mooi naast elkaar stempelen, maar dat blijkt echt goed mee te vallen. Uiteindelijk zijn ze doorzichtig dus je kunt wel perfect zien waar de volgende letter telkens zal komen. 
Ik maakte alvast dit gepersonaliseerde baby kaartje. Ik volgde daarvoor helemaal het patroon want het komt uit een 3D boek. Ik voegde enkel de naam & het strikje nog toe. De bloemetjes zijn 3D maar dat zie je op de foto niet goed. Gepersonaliseerd is altijd leuker!

Ik ben altijd al fan geweest van Eline's boeken en leuke spullen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten